Dan Nistor, Director General, Nordic Group
Dan
Nistor
Director General, Nordic Group

Dan Nistor are o experiență vastă în industria FMCG, fiind specializat în brand marketing, management comercial și al consumatorilor, finanțe, transformare business și managementul schimbărilor organizaționale. A absolvit Institutul Politehnic din Timișoara și a urmat cursuri de specialitate la instituții prestigioase precum International Institute for Management Development (IMD) și Harvard Business School.

Dan a acumulat o experiență operațională extinsă în Europa, Africa și Asia. În ultimii 23 de ani, a ocupat o serie de funcții de conducere la Hellenic Bottling Company în România, Nigeria, Regiunea Baltică, Polonia și Japonia. Este expert în dezvoltarea de noi afaceri și consolidarea relațiilor cu clienții existenți, restructurarea afacerilor, inclusiv pregătirea businessurilor mai mici pentru extindere, planificare strategică, construirea de mărci de succes și echipe interfuncționale performante și implicate. Înainte de a se alătura Nordic Group, Dan a fost lider de proiect în numele Beverage Alliance pentru implementarea SGR în România.

În 2022 a fost numit Director General la Nordic Group, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse alimentare premium, destinate industriilor de retail, HoReCa și cofetărie.

Liviu Trașcă, Business Development Director, Macromex
Liviu
Trașcă
Business Development Director, Macromex

Liviu Trașcă ocupă poziția de Business Development Director în cadrul companiei Macromex începând cu anul 2017. Din această poziție coordonează departamentul de vânzări pe toate canalele în care compania activează, atât în Retail, cât și în Horeca. Experiența acumulată în peste 25 de ani de carieră în diverse poziții comerciale, atât în Macromex cât și anterior în cadrul a trei mari companii internaționale prezente în România, îl recomandă ca un profesionist în industria FMCG, cu implicare în diverse proiecte de Transformare și Leadership Organizațional, Route to Market, Gândire Strategică și Digitalizare.

Vesna Fuiorea, Senior Consultant Next Level Trends
Vesna
Fuiorea
Senior Consultant Next Level Trends

Vesna Fuiorea, fondator Next Level Trends, are +20 de ani de experiență în FMGC și marketing și un portofoliu vast de clienți – companii românești și multinaționale – care au beneficiat de expertiza sa în shopper marketing.

Pentru echipele și companiile care caută programe specializate pentru a-și optimiza vânzările pornind de la înțelegerea comportamentului de cumpărare (shopper insights), Next Level Trends oferă training și parteneriate personalizate.

Alina Stepan, Country Manager România, Cluster Head SE Europe, Ipsos
Alina
Stepan
Country Manager România, Cluster Head SE Europe, Ipsos

De o viață în industria cercetării de piață – se fac fix 30 de ani în 2024! -, Alina Stepan conduce, din 2012, businessul Ipsos România, iar din 2015 clusterul Europa de Sud-Est al grupului francez de cercetare de piață Ipsos. Funcția nu e meserie, de aici precizarea că Alina este sociolog, psiholog și absolventă a unui master în comunicare și relații publice. Adeptă a învățării continue, în prezent Alina urmează un MBA în Management, Inovare și Dezvoltare Durabilă la Université de Haute-Alsace și IFG (Institut Français de Gestion).

Vlad Barbu, Senior Consultant NielsenIQ
Vlad
Barbu
Senior Consultant NielsenIQ

Vlad Barbu este Senior Consultant in cadrul echipei de Retailer Services a NielsenIQ. Din aceasta postura colaboreaza cu portofoliul de retaileri internationali si locali, identificand trendurile actuale ale pietei de FMCG, oportunitati de optimizare a businessului si oferind suport pentru a evalua performanta vanzarilor.

Experienta profesionala anterioara cumuleaza opt ani de activitate in Vanzari si Marketing, urmati de implicarea in doua proiecte de antreprenoriat cofinantate de la bugetul Uniunii Europene.

Daniel Goga, Sales Effectiveness & RTM Manager Danone România
Daniel
Goga
Sales Effectiveness & RTM Manager Danone România

Daniel are o experiență de peste 20 de ani în FMCG unde a acoperit zone de execuție piață și management de distribuitori atât pe zona de temperatură controlată cât și ambientală. Din poziția de Sales Effectiveness & RTM Manager este responsabil de comerțul tradițional, HoReCa, de planul de dezvoltare al capabilităților forței de vânzări, precum și de partea de digitalizare în raportare. Este pasionat de iaurtul Danone de peste 18 ani, de cifre și tenis de câmp.

Radu Pascu, Project & Commercial Manager RetuRO
Radu
Pascu
Project & Commercial Manager RetuRO

Radu Pascu ocupă poziția de Project and Commercial Manager la RetuRO SGR, compania care administrează Sistemul de Garanție-Returnare pentru ambalajele de băuturi din România. Cu peste 23 de ani de experiență, Radu are o istorie solidă în procesul de supervizare și conducere a activităților și responsabilităților asociate departamentelor comerciale din cadrul unei organizații și de implementare a strategiilor de vânzări transformative. Radu Pascu este specializat în dezvoltarea de modele inovatoare Route to Market și strategii de tranzacționare moderne pentru afaceri cu o cifră de afaceri anuală de peste 2 miliarde de GBP.

Radu este recunoscut și pentru abilitățile sale solide de management și adaptabilitate și excelază în construirea și consolidarea echipelor de profesioniști în marketing pentru a oferi propuneri de vânzare unice clienților. Expertiza sa acoperă gestionarea comerțului, managementul organizațiilor și al oamenilor, procesele de vânzare și diverse tehnici de vânzare.

Feliciu Paraschiv, Vicepreședinte ANCMMR și CEO Paco Supermarkets
Feliciu
Paraschiv
Vicepreședinte ANCMMR și CEO Paco Supermarkets

Originar din Odobești, Feliciu Paraschiv a absolvit Facultatea de Electro­­teh­­nică Navală a Universității Maritime din Cons­­tan­­ța. După terminarea studiilor, a făcut parte din echipajul unor nave mari de tip cargo și a navigat pe diferite rute comerciale din Asia, Africa și Europa. După ce a navigat șapte ani pe mările și oceanele lumii, vrânceanul Feliciu Paraschiv a debarcat în 1995 în retailul local și a lansat rețeaua de magazine Paco Supermarkets.

În prezent, Paco Supermarkets este cel mai mare comerciant independent din zona Vrancei, operând 15 supermarketuri în localitățile Focșansi, Jariștea, Vidra, Odobești și o unitate cash&carry în Focșani. Paco Prod Serv, compania care deține magazinele Paco Supermarkets, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 143,38 de milioane de lei, în creștere cu 19% față de anul precedent.

Bogdan Tranca, Director Comercial Envipco România
Bogdan
Tranca
Director Comercial Envipco România

Bogdan Trancă este Director Comercial al Envipco România. Absolvent al Facultății de Management și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara, conduce din 2019 echipa de marketing și vânzări a companiei, contribuind cu entuziasm și energie la îndeplinirea, pas cu pas, a viziunii Envipco: de a face economia circulară o realitate în România.

Cristian Alin Lazăr, Sales Manager ERP Transart Business Software
Cristian Alin
Lazăr
Sales Manager ERP Transart Business Software

Cristian Alin Lazăr este Regional Sales Manager ERP în echipa Transart Business Software și are experiență vastă în digitalizarea companiilor din România. De peste 26 de ani ajută firmele să se digitalizeze și să își optimizeze activitatea.

Compania Transart este un producător de software cu acoperire națională care are sediul în Cluj-Napoca. Totodată este lider regional în Europa pe zona de SFA & Retail Execution - aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising, dar și unul dintre puținii furnizori de software ERP care acoperă semnificativ principalele nevoi ale afacerilor din comerț, import și distribuție

Laurențiu Cozmean, Retail Manager, GfK an NIQ Company
Laurențiu
Cozmean
Retail Manager, GfK an NIQ Company

Laurențiu Cozmean este Retail Manager în GfK România de peste 5 ani de zile. Experiența profesională, de peste 20 de ani, construită în Gas & Oil, având roluri de Sales în OMV România, dar și 10 ani în Telecom în Orange România, îl definesc ca un specialist în businessul de Retail. În GfK România rolul său principal este de a dezvolta relațiile de parteneriat cu retailerii din piața de electro-IT, dar și de a îi ajuta să identifice soluțiile potrivite de GeoMarketing pentru optimizarea universului de magazine.

Parteneri
Envipco
Danone
Tchibo
Fuchs
bergenbier
Areon
transart
magister
Loncolor
Nordic Food
Alpin
Macromex
Evo Store Concept